Μήνας: Απρίλιος 2022
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ_ΤΜΗΜΑ “ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ & ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ (MARKETING)” 09_04_2022
ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
Δ.Ι.Ε.Κ ΝΙΚΑΙΑΣ
Στις 9/4/2022, το Δ’ 20022Α τμήμα της ειδικότητας ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ & ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ (MARKETING), μαζί με την εκπαιδεύτρια, για τα μαθήματα ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING και ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ, Παναγιώτα Μπλέτα, επισκέφθηκαν το ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ – ΚΠΙΣΝ, στην τοποθεσία Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 364 στην Καλλιθέα, όπου έγινε ξενάγηση και μάθημα στους χώρους του, επιτυγχάνοντας τούς εξής στόχους:
- την μελέτη από τους μαθητές της λειτουργίας και των υπηρεσιών που παρέχει ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός όπως το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το οποίο είναι φορέας διεξαγωγής πολιτιστικών, εκπαιδευτικών, αθλητικών και περιβαλλοντικών εκδηλώσεων και περιλαμβάνει στους χώρους του τις κτιριακές εγκαταστάσεις της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος, της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, καθώς και το πάρκο αστικού τύπου και άλλες μικρότερες εγκαταστάσεις,
- την ανάλυση του κόστους λειτουργίας του, την ενεργειακή του αυτάρκεια, τις διοικητικές και εμπορικές του λειτουργίες και δραστηριότητες,
- την εξοικείωση με το marketing υπηρεσιών και τις προωθητικές ενέργειες που αφορούν τη διάδοση των εκδηλώσεων που λαμβάνουν χώρα, καθώς και συνολικά των υπηρεσιών που παρέχονται,
- την αποκόμιση γνώσεων σχετικά με την πρόβλεψη της ζήτησης με σκοπό την ισορροπία προσφοράς και ζήτησης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ _ ΤΜΗΜΑ :ΒΟΗΘΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ Β΄_ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ:ΧΑΙΡΕΤΑΚΗ ΘΑΛΕΙΑ
ΔΙΕΚ ΝΙΚΑΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ :
2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΤΜΗΜΑ :ΒΟΗΘΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ Β΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ:ΧΑΙΡΕΤΑΚΗ ΘΑΛΕΙΑ
Η εκπαιδευτική επίσκεψή μας πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών στο «Σπίτι των Παραμυθιών – Το Μουσείο Αλλιώς» .
Οι εκπαιδευόμενες συμμετείχαν στο πρόγραμμα :«ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ: Μορφολογία. επινόηση, αφήγηση, δραματοποίηση»
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, είχε ως στόχο οι συμμετέχουσες να αποκομίσουν βιωματικά, γνώσεις για την μορφολογία των παραμυθιών, την αφήγησή τους, αλλά και την αξιοποίηση και τη χρήση τους ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Απώτερος στόχος είναι η ανάπτυξη της φαντασίας με την επινόηση ιστοριών ή χρήση του λόγου για την αφήγηση τους τα ερεθίσματα για την ανάπτυξη εικαστικών τεχνών, τα παιχνίδια ρόλων, ο αυτοσχεδιασμός.
Στάδια εργασίας:
Εισαγωγή για το παραμύθι και την μορφολογία των παραμυθιών.
Επινόηση ιστοριών
Πες το με λέξεις (Αφήγηση ιστοριών)
Πες το με εικόνες (Σχέδια – Ζωγραφιές ιστοριών)
Πες το με ήχους (Ηχογραφήματα ιστοριών)
Παίξε το (Δραματοποίηση ιστοριών )
Επίλογος- συμπεράσματα.
Αξιοποίηση της δυναμικής της αφήγησης
Με την αξιοποίηση της δυναμικής της αφήγησης επιτυγχάνουμε την απελευθέρωση της φαντασίας και την ενίσχυση των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης, ανάλυσης και σύνθεσης πληροφοριών, ιδιαιτέρως βεβαίως των παιδιών. Έτσι, η αφήγηση αξιοποιείται μεν για τον ψυχαγωγικό της ρόλο, αλλά έχει εφαρμοστεί ευρέως στην εκπαίδευση ως πρωταρχικό μέσο διαπαιδαγώγησης, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι προσελκύει το ενδιαφέρον και βοηθά στην εμπέδωση των πληροφοριών από τους εκπαιδευόμενους, αφού οι άνθρωποι μπορούν να απομνημονεύσουν και να ανακαλέσουν πιο εύκολα πληροφορίες τις οποίες έλαβαν μέσα από μια ιστορία.
Στο τέλος του εργαστηρίου οι συμμετέχουσες έλαβαν βεβαιώσεις παρακολούθησης.