26_03_2022_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ_ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (MARKETING) Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ

Δ.Ι.Ε.Κ ΝΙΚΑΙΑΣ

Στις 26/3/2022, το Δ’ τμήμα της ειδικότητας ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ & ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ (MARKETING), μαζί με την εκπαιδεύτρια, για τα μαθήματα ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING και ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ, Παναγιώτα Μπλέτα, επισκέφθηκαν τον εμπορικό δρόμο «ΕΡΜΟΥ», τους παράπλευρους εμπορικούς δρόμους, την Κρεαταγορά, τη Ψαραγορά, την Λαϊκή Αγορά λαχανικών,  στην τοποθεσία ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ όπου έγινε ξενάγηση, επιτυγχάνοντας τούς εξής στόχους:

  1. μελέτη και ανάλυση από τους μαθητές  ανεξάρτητων επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, όπως  εμπορικών καταστημάτων, καταστημάτων εστίασης και παροχής υπηρεσιών, σε έναν κεντρικό εμπορικό δρόμο (πιάτσα), η συγκριτική ανάλυση με παράπλευρους εμπορικούς δρόμους, καθώς και η μελέτη και η ανάλυση των μορφών  λιανικής: ΣΚΕΠΑΣΤΗ ΑΓΟΡΑ (Κρεαταγορά, Ψαραγορά) και ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ σε θέματα που αφορούν:
  2. το branding, την τοποθεσία, τα προϊόντα/υπηρεσίες, τα κανάλια διανομής, την τιμολόγηση, την εξυπηρέτηση του πελάτη, το μείγμα προβολής/προώθησης που αφορά την διαφήμιση, τις δημόσιες, σχέσεις, την προσωπική πώληση, την προώθηση πωλήσεων και το άμεσο marketing και πώς αυτά επηρεάζουν τη ζήτηση και τα μερίδια αγοράς,
  3. καθώς και τις διοικητικές τους λειτουργίες.